söndag 8 mars 2009

Mäss-shopping!

I går besökte jag stämpel- och scrapmässan i Göteborg tillsammans med en kompis. Det var mitt tredje besök (hennes första), och jag blev nöjd denna gången med... :) Fick handlat en hel del skoj, bl a Promarkers för otroliga 20 (!) kr styck!!! Jag köpte 11 stycken, så nu äger jag 44 av 92 möjliga. Vet inte riktigt hur det gick till att jag har så många....

Papper, lite blandat med både CS och mönstrat.


Blommor, thickers, promarkers, band, stickles och blingstenar.

Tack J för en trevlig dag!

2 kommentarer:

Moments of photography sa...

Massa fina fynd du gjorde!!!!

Nu har jag lagt in fler bilder på mattorna, så du får se hur fina de andra är.
Kram

Pyzzlis sa...

Tack själv, hade trevligt jag med. Bilder på mitt är fotat, ska bara lägga in dem på datorn och skära till dem så kommer de på bloggen.