torsdag 12 mars 2009

Smyckesuppdatering...

Nu har jag tagit mig i kragen och fotat några av de smycken jag gjorde på pärlträffen. Kan tyvärr inte lägga in dem på hemsidan, för makens dator är inte riktigt kompis med hemsidaprogrammet (morr...), men det ska väl lösa sig så småningom hoppas jag!

Kort halsband med rökfärgade silverfoil på rad.

Armband med grooov kedja, stoor cateye och liten filigree.

Armband på memorywire med sötvattenspärlor och mellandelar av tibetsilver. Hänge i form av en fjäril.

Långt halsband med stor blomma och rosa lampworkpärla.

Långt halsband med hamrad kedja och olika olivfärgade glaspärlor och silverfoil. Två stora filigree, samt vita snäckskalscoins.

Långt halsband med guldsten och ovala filigree.

Långt halsband med stor blomma och agater, mellandelar i tibetsilver.







2 kommentarer:

Odi et amo - Jag hatar och älskar sa...

Massor emd läckerheter.
Kram

Pyzzlis sa...

många fina smycken, ha det gott, höres..