lördag 6 september 2008

Pysselhelg...

Har fått gjort en del pyssel, bl a några halsband jag haft på beställning och lite annat. En grej kan jag inte visa ännu, så de bilderna kommer så småningom...


Ett knythalsband med mockaimitation och två stora gråa silverfoilhjärtan (beställning).


Dessa pärlorna fick jag i en RAK (pärlutbyte) på Pärlguiden och det blev ett till halsband med inspiration från designatengas snäckskalsblommor. Jag gillar dem skarpt!


För att hålla lite koll på vilka stämplar jag har, och framför allt kunna ta med till en kollega och se vilka som ska bli utlånade gjorde jag denna lilla stämpelbok. Tänkte att det skulle gå fort så istället för att klä in kartong till pärmarna laminerade jag papper istället. Blev väl inte jättesnyggt, men det fyller sin funktion...


Baksidan.

Insidan

1 kommentar:

Anonym sa...

En stämpelbok för att se vilka stämplar man har, det var en smart idé.
/Jenny