tisdag 27 april 2010

Beautiful blogger award

Kikade in hos Morty och upptäckte att jag hade fått en award! Supertack!!!

Det man ska göra är att kopiera in awarden för att visa att man fått den. Länka till den man fått den av samt skicka den vidare till 7 andra bloggar. Sen ska man berätta 7 saker om sig själv...
Hmm... Då ska vi se...
1. Jag är chokladälskare!
2. Sommaren efter studenten var jag på språkresa i Kalifornien en månad, en fantastisk upplevelse.
3. Pyssel i allmänhet och pärlor och scrap i synnerhet är mina största intressen.
4. Är nybliven odd molly-frälst, läser gärna bloggar och kollar nätbutiker och tradera...
5. Har varit gymnast under ca 13 år av mitt liv.
6. Sover hemskt gärna lääääänge på morgnarna, dock blir det alldeles för sällan numera...
7. Har de senaste månaderna handlat mer på nätet än i vanliga affärer (livsmedel undantaget)....
Jag ska ta en liten funderare på vem jag skickar vidare till, återkommer förhoppningsvis i morron!

Inga kommentarer: