fredag 26 mars 2010

Armbandsföljetong...

För en månad sen beställde jag jättefina wraparmband från Humanity for all, direkt från deras hemsida. Det skulle landa på ca 630 kr för tre stycken (det kändes som ett bra pris, tror de kostar ca 400 kr här hemma...), inkl frakten. Jag handlade på kortet och pengarna drogs. När de efter ca 3 veckor inte dykt upp mailade jag dem, och de bad mig invänta slutet på veckan för att se om de dök upp, för enligt deras postkontor har de skickats. Fortfarande ingenting, så jag mailade igen häromdan. Idag fick jag svar, och de skrev och undrade om jag kunde kolla med mitt postkontor om det kommit fram (jättelätt när man inte vet vilket utlämningsställe som används...), men blev i alla fall lovad att ett nytt paket skickas idag, med ett extra armband i. Så nu hoppas jag bara att de kommer fram!!!

2 kommentarer:

Millan M sa...

Så surt!!! Alltid lika tråkigt när ngt krånglar:(

Jeanette sa...

Oj, men vilken tid det tar! Hoppas nu verkligen att det andra paketet kommer fram till dig.
Kram