söndag 9 augusti 2009

En till LEGO-land LO

Maken tog en så bra bild på yngste sonen när vi var på LEGOland, så nu fick det bli en LO av den. Nu går det sista av det rödvitrandiga glittriga pappret... Journalingrutan hade grön kant, så jag målade en blå på baksidan istället. Använde fluid chalk längs hela kanten på CS:en, och ritade lite "stygn" i två av hörnen.

Lite journaling längs kanten på mönsterpappret, och plats och tidpunkt med små bokstavsstickers. Andra gången jag använder dem, och jag kan inte tänka mig att vara utan dem! :)

En biljettstämpel, färgade först med distressdyna, sen två olika fluid chalk längs kanten.


En söt fågelstämpel från imaginisce fick premiäranvändas idag. Målad med Promarkers.
Och inte en enda blomma har jag använt, måste vara nån sorts rekord... ;)




1 kommentar:

Pyzzlis sa...

Så enkel men ändå uttrycksfull. Jättehärlig LO.