fredag 24 april 2009

Pysselhörnan, april -09

Här kommer lite bilder på pysselhörnan igen, det har hänt lite sen förra sommaren när jag visade upp den sist... Dock är det inte så städat som jag hade önskat, men det får ni ha överseende med! :)


Några översiktsbilder först...
Detta är hyllan som man ser ryggen på på första bilden. Överst har jag lite smycken och min Bind-it-all. I den rosa väskan ligger Cuttle bugen, i de två svarta väskorna har jag en del stora pärlor och halvädelstenar, samt diverse tillbehör som kedjor, lås, ringar, osv.

Min "pärlvägg"...


Burkar som jag klätt och använder till förvaring.

Min bandförvaring.

Blommor och knappar.

Stora blommor mm.


Min Bia igen, och min spiralförvaring.
Tack för titten!


























2 kommentarer:

Pyzzlis sa...

Vad härligt med en egen pysselhörna. Bra organiserat och mycket grejer du har... Lite avundsjuk bli man allt när man måste plocka fram och tillbaka allt varje gång, :)

Ann sa...

Jag blir bara matt Anna...vill också ha en sådan hörna. Ordning och reda. Kramar A