måndag 14 juli 2008

Shoppingbok

Jag handlar det mesta av mitt pysselmaterial på nätet, och ibland blir det flera beställningar i olika shoppar på en gång. För att hålla reda på vad jag har betalt, vilka kontonr som ska användas, och vilka jag har fått hem osv, har jag haft nån sorts oöverskådligt system med lösa lappar på skrivbordet. Nu ska det bli ändring på det! Gjorde en bok med min B-i-a igårkväll där jag ska samla allt sånt, och förhoppningsvis få lite ordning och reda!


Framsida: Bokstäver och dollartecken Cuttlebugs Hippie chick, highlights med vit sakura souflé penna. På pappret har jag målat blommor med Promarker och en tunn svart penna. Kanterna på framsidan är chalkade och tunna "stygn" ritades dit, liksom på det blåa pappret. Två blommor och två sidenband blev dekorationerna.


Baksida: Chalkat och "stygn" precis som på framsidan, vitt filtband, sidenband och blommor som dekoration.


Detaljfoto från framsidan.

Ni har väl inte missat min lilla tävling längre ner i bloggen??? Några dar kvar... :) Och vill du se fler smycken kolla in min hemsida, www.parldrommar.se.

2 kommentarer:

Ylwa sa...

Smart!! Sån skulle jag oxå behöva.
//Y

Lotta sa...

Åh, vad smart grej. En sån kanske man skulle pyssla ihop. jättefin är den, härliga färger:)