torsdag 31 juli 2008

Dagens pyssel...

I dag fick jag äntligen ändan ur att fixa mina burkar som jag tänkte förvara punchinellan i!

Så här såg de ut från början, rätt tråkiga...


Och så här blev resultatet! Blev jättenöjd, och gillar papprena skarpt! (Autumn leaves, Tiffany´s och Excelsior). Tänkte ha metallicfärger i en och opaka i den andra, häromveckan hade jag inga alls, men nu har jag helt plötsligt 3 i metallic och 2 i opak... Blir det trång i burkarna tar jag väck locken, så får det plats fler rullar!



Lite närbilder...

I dag kom också min H2O-penna bl a, och den var jag ju tvungen att testa, så jag gjorde en liten jämförelse. Det övre motivet är målat med akvarellpennor och H2O-pennan, det undre med Promarkers och blendern...

Måste säga att jag gillar båda stilarna, den övre ser mer handmålad ut, den nedre mer "proffsmålad". Kan tänka mig att de passar bra vid olika tillfällen!

3 kommentarer:

Örnen sa...

Snygga burkar!

Kickans_blogg sa...

Urfina burkar!! :0)
Kram Kicki

Asksvart sa...

Jätte fina burkar!!!
Håller med dig om vad du skrev om pennorna att de övre ser mer handmålade ut och de under mera proffsiga. Passar som sagt va till olika tillfällen =)