måndag 19 maj 2008

Födelsedag, dop mm...


I fredags, 16 maj, fyllde jag 33 år, och efter jobbet åkte vi ner till barnens farmor och farfar i Halmstad. Dennis bror med familj kom på besök, vi åt lasagne och jag fick presentkort på kläder och den underbara buketten nedan (gjord av svärmor som är florist) i lime, vitt och lila.



Tyvärr så försvinner ju blommor så småningom, så jag var tvungen att föreviga denna ursnygga bukett!


På lördagen var vi på Eurostop och handlade upp presentkorten. Det blev två par sommarbyxor, en kjol och en kortärmad blus. Sen fick jag även syn på en jättesnygg finklänning i vitt, grönt och svart som passade, och då var jag bara tvungen att köpa den, utan presentkort... Barnen gick med farmor och farfar och fick några leksaksfordon, och Noel fick ett par blåa sandaler med fotbollar på som han valde själv. På eftermiddan var det dop för farbror Patrik och Emmas dotter Molly. På bilden nedan syns Mollys fadder Nadja.



Noel är allvarlig under bönen i kyrkan...


En trött Rasmus hos farfar.




Noel hjälpte till att köra Mollys vagn fram och tillbaka när hon skulle sova.
På söndagen:

Rasmus tränar coola rockposer....


Vi åkte ut till en servering med italiensk glass mitt ute på landet utanför Halmstad och satt och huttrade i solskenet med vars en smarrig glass. Noel vägrade ha jacka trots att han frös...




Inga kommentarer: