lördag 26 april 2008

Pysselshopping på stan...

Medans maken åkte till sina föräldrar med barnen för att hämta lite grejer passade jag på att åka in till Göteborg och pysselshoppa! Först fick Format ett besök, och de hade rea på mönstrade papper och dekorationer (på bilden nedan är det de högra dekorationerna samt de mönstrade papprena som jag köpte där). Sen gick jag till In-ex, och där köptes enfärgad cardstock, två små stämpeldynor (vit och lime) och brads (lime/gula nyanser samt rosa/lila nyanser). Hmmm, jag känner att jag visst har snöat in på brunt, rosa, lime och turkos, det var samma färgval på scrapmässan...

Närbild på dekos från Format, brads, knappar och blommor.
Närbild på brads och stämpeldynorna från In-ex.
De mönstrade papprena...
...och cardstocken!
Besöket på In-ex blev också billigare än beräknat då hon i kassan glömde ta betalt för stämpeldynorna, fast det märkte jag inte förrän senare...
Efter det blev det välförtjänt lunch på Jensen´s innan färden gick hemåt igen.

Inga kommentarer: