lördag 29 mars 2008

Pysselshopping!

I dag har jag roat mig med diverse shopping på stämpel- och scrapmässan i Göteborg. Resultatet syns nedan! Missade att lägga dit limpennan jag köpte på In-ex innan jag åkte till mässan, men annars kom allt med.
Det var helt galet med folk och många skojiga saker att kolla på, och trevligt att få lite ansikten på folk man bara pratat med på nätet...
Stämplarna i den lilla påsen är ett antal små textstämplar, de fyra stora är Magnoliastämplar. En bebiskille och en -tjej, en pojke som står och en flicka som strör hjärtan ur en korg.
Så nu har jag en massa skoj att pyssla med framöver, och behöver nån ett kort är det bara att säga till så kan vi nog komma överens om ett bra pris... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag var också där. Åh så skoj det var. Såå mkt. folk. Galet.. men kul!
Shoppade loss på en massa Thickers (är thickers beroende) o lite papper mm. Nu har jag försatt mig själv i köpstop i minst en månad *haha*

Anonym sa...

Härligt.... ser några tjusiga papper som minsann jag också shoppat!!!!