tisdag 31 mars 2009

Pärlträff, del 2....

Här kommer fler bilden från helgen!
Lördag 28/3:

Dagen inleddes med frukost, och sedan workshop. Jag, Tussilagon och några till fick lära oss att göra rasselringar. Skoj! :)

Vår eminenta workshopledare, Who knows (Solen). Hon skötte sig utmärkt!

Sedan passade jag på att kolla när Tove Egholt visade lampworkteknik under en timme. Väldigt intressant och lärorikt, och jag hade turen att få en egen halvtimmes-workshop senare. Resultatet blev tre glaspärlor som jag är omåttligt stolt över!!! :)


Vårat bord. Lite trångt kanske?!?!? Från vänster Tjaselisa, Tussilagon, Who knows, Anna och fru Pärla. Jollsans turkosa ärmar skymtar i högerkanten.




Mina workshopsalster! En klocka, två rasselringar och tre lampworkpärlor. Återkommer med bättre bilder på ringarna och pärlorna.



SMS-duell?!?!? Eller nåt... ;)
Så småningom blev det läggdags, det var väl vid 2-snåret...





Inga kommentarer: