söndag 28 december 2008

Julafton...

Här kommer lite bilder från julafton hemma hos oss... Och äntligen har jag lärt mig att sudda kanterna på bilderna, så då var jag ju tvungen att testa!! :)


Motvilligt fick jag bägge pojkarna att gå med på att sitta vid granen för fotografering...


Jullunch med farmor och farfar, och farbror m familj.


Yngsta kusinen, Molly, koncentrerar sig på sina strumpor...


Rasmus blev så nöjd så när han äntligen fick LEGO City polisstationen....


Noel gillade sin bilbana.


Efter många timmars byggande var polisstationen klar! På juldagen satte han igång med brandstationen...

Vi och barnen passar på att tacka för alla fina julklappar!

2 kommentarer:

Eva S sa...

Ser trevligt ut!
Tack för senast.Mormor

Helena Påhlsson sa...

Jag har oxå byggt lego i flera dagar superfina foto !!