fredag 10 augusti 2007

Senaste tidens pärlande...

Detta halsband med gråa glas- och sötvattenspärlor fick svärmor i "barnvaktspresent" när jag och maken var på fest förra lördagen. Hon blev jätteglad!

Halsband med bomullssnöre och kedja, i hänget sitter kedjor med vita silverfoilhjärtan, och små silverfärgade hjärtan.
Långt knythalsband i brunt med guldbruna rocaille och facetterade bruna glaspärlor i 2 storlekar. Fantastiskt användbar halsbandsmodell, gillar den verkligen!


Mitt första armband med memorywire. Det består av ispärlor, sötvattenspärlor, crackle, och drizzlepärlor. Längst fram ett rosa silverfoilhjärta.


Mitt RAK-halsband, dvs jag fick pärlorna i ett utbyte. Det vita hjärtat var mitt eget, resten fick jag. Det består av klara rocaille, små tubformade glaspärlor, aprikosa sötvattenspärlor, glaspärlor i orange med lite rött i, två silverfoilhjärtan, magnetpärlor mm...

1 kommentar:

Eva S sa...

Fina grejor! Jag behöver nog fler halsband!!!!!!
Eva